2014. október 27., hétfő

Új családtag, Új szerelem ( Niall ) #2 / 1. Rész

                                                                               Zene.

A minden napjaim, sötétek és komorak. Mióta az édesapám, meghalt rákban. Igaz több mint egy, éve történt mégis olyan érzés, mintha csak tegnap történt volna. Édesanyám 2 hónapig, alig evett, és egész napot is át sírt miatta. Mintha én más hogy, lettem volna de össze szettem magam anyukám miatt. Meg is lett az eredménye, a 2 hónap szenvedés után. Talpra áltt, és újra az én élet vidám anyukám lett, akit annyira hiányoltam. Egy hónapra rá meg ismerkedet, egy férfival. Ha jól emlékszem akkor Bobby, a neve.  Nemrég össze költöztek, és mivel én anyával lakok ezért én is, költöztem vele együtt. Jóban meg ismertem, ez alatt az idő alatt Bobby-t, mióta együtt lakunk. Véleményem róla; kedves, család szerető. Azért mondom hogy, család szerető mert, úgy kezel mint ha a, saját lánya lennék. Nemrég közölte velünk, Bobby mi szerint a fia Niall ide, fog költözni egy időre. Mikor ezt megtudtam, annyira kicsatantam az örömtől hogy, a szegény bútorom bánta. Mert akkorát, rúgtam bele idegeségembe, hogy be horpant egy kicsit. Hogy miért voltam ideges? Azért mert most nincs, kedvem egy nagy képű gyerekhez. Azért mondtam hogy nagy képű, mert Niall Horan-ről beszélek. Igen a One Direction egyik énekese. De mindegy talán túl fogom, valahogy élni remélem………  

                                                                Következő nap reggelén:                                                                 
                                                             Zene. Evvel olvasd, tovább! :)
   

Másnap reggel az, ébresztő órám nem kívánatos zajára ébretem. Nyügösen fordultam, a másik oldalamra és, próbáltam vissza aludni de, úgy elég nehéz volt hogy közben az, ébresztő órám. Nem hagyta abba a, ketyegést. Vissza fordultam, és lecsaptam az órám. Fölültem az ágyamon, szemeimet dörzsölve. Főlkeltem az ágyamból, és elmentem elvégezni a reggeli tehendőimet. Ki választottam a mai, ruhámat és sminkemet ami ez volt:   Lépcsőn mentem, éppen le mikor  hangokat hallotam. Anyámét és Bobby-ét, és egy harmadik hangot is hallotam. Ezek szerint itt van már Niall. Szuper! Próbáltam észre, vehetetlenül a konyhába menni, de úgy nehéz hogy ha, ahozz el kell menni a nappali előtt. Mikor már azt, hittem hogy sikerült, anyám hangja zavart meg. - Jó reggelt T/N kincsem. - mosolygott rám kedvesen. Intett hogy menjek oda, és olyan pillantást kaptam ami ezt mondta; 'Nehogy valami, hülyeséget csinálj'! Áll mosolyt varázsoltam az arcomra, és oda mentem és leültem egy fotelbe. - Szeretném bemutatni a fiamat, Niall-t. - mutatott Bobby a velem szembe, lévő fiúra. Aki egy mosoly közben, rám nézett. Eddig észre se vettem, milyen szép szeme van. Hogy mivan…? Na nee ezt én se, gondoltam komolyan. Bár azt be kell ismernem hogy, tényleg szép de csak a szeme. - Sziasztok. - köszönt Niall egy, ezer wattos mosolyal. - Hali. - köszöntem hanyagul, mire anyutól egy szigorú pillantást kaptam, Bobby-tól és Niall-től meg egy; 'Ebbe meg mi ütött?' - Szerintem T/N szívesen, meg mutatja a szobádat. Nem igaz? - nézett rám anya, én meg egy fintorral az arcomon, de bólintottam. Fölálltam és elkezdtem a lépcsőhöz, menni. - Gyere! - néztem vissza, Niall-re. Aki a csomagjaival a, kezében követett. A második emeleten, lévő harmadik szobába "vezettem". - Ez lenne az, remélem megfelel. - néztem rá. - Igen jó lesz. - bólintott. - Rendben akkor szia. - mentem volna ki, de egy kéz megfogta a csúklom. - Szeretnél még, valamit? - néztem rá. - Ami azt jelenti igen. - válaszolta és megcsókolt. Eltolttam magamtól, és pofán vágtam. A szobámba rohantam, és be csuktam az ajtót és kitört belőlem a, sírás. Miért sírok? Azért mert régen, egy fiú úgyan így megcsókolt és a vége az lett hogy……megerőszakolt. Azóta nem bízom, a fiúkba. Erre tessék mikor én már, kezdtem azt hinni hogy aranyos. Erre lesmárol, mondhatom szép. De nem akarom hogy, anyáék megtudják. Ezért előtűk el kell játszanom hogy, semmi se történt. Ami néhéz lesz, mivel Niall tényleg jól csókol. Lehet hogy meg tetszet. 

 
                                                               ---------------------------------------

Sziasztok itt van, az első ke sztori! Ami ahogy láthatjátok, 2 részes lesz. Kérhetek bátran sztorit, nem harapok ;). 

 

  
 
 
 

9 megjegyzés:

  1. Szia!
    Olvatam a részt és tetszet. Nem baj ha kérek egy 18+-os sztorit Ash-ről Dorcsi néven?? Előre is köszi



    Dorcsikaa

    VálaszTörlés
  2. Szia! Köszönöm hogy tetszet! Dehogy baj, felírtalak síetek vele!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi de két Ash van a, BVB és meg a 5SoS melyikből? Mert én a 5SoS-ből írom most!

      Törlés
  3. jujj,hat szia:) voltak benne apro hibak,es a vesszok is neha rossz helyre kerultek,de nekem tetszett:)Kaphatok en is egyet,Michaelel?:)

    VálaszTörlés
  4. Szia kérhetek egy sztorit Luke-val? Ha lehet nagyon romantikus legyen:) Előre is köszönöm:)

    VálaszTörlés